Fuente: http://www.ara.cat/cultura/Casagran-Lamor-Maria-Vives-Penalba_0_1527447266.html
Quan l’escriptor i poeta sabadellenc Roc Casagran escrivia la seva novel·la L’amor fora de mapa (Sembra Llibres), somiava d’incloure-hi poemes i cançons. Ell mateix es va encarregar de posar dos poemes en cada capítol del llibre, però de la música se’n van encarregar Mireia Vives i Borja Penalba.
Els dos músics han convertit els versos de Casagran en cançons que han recopilat en un àlbum que porta el nom de la novel·la, L’amor fora de mapa, i que es vendrà amb l’ARA el cap de setmana del 27 i 28 de febrer per 12 euros.
Per musicar els 14 poemes que Casagran va incloure en el llibre, Vives i Penalba s’han obert a una gran varietat de textures: cançó folk, bolero, melodies pop... Un viatge literari, musical i emocional en el qual han treballat estretament amb l’autor dels poemes, amplificant l’univers artístic de la novel·la.
Pròleg de David Fernàndez
L’amor fora de mapa és el primer treball conjunt de Mireia Vives i Borja Penalba. Ella ha col·laborat amb Andreu Valor i Tomàs de los Santos i ell ha tocat amb Lluís Llach, Lluís Ventura o Maria del Mar Bonet. En el videoclip del tema L’amor fora de mapa apareix com un dels figurants el periodista i exparlamentari de la CUP David Fernàndez, que també escriu el pròleg que obre el disc de Vives i Penalba.
ARA Barcelona